Важливо розуміти, що у Facebook реклама послуг таргетована. Люди заходять до соціальної мережі не для пошуку товарів, а для того, щоб спілкуватися. Тому пошукова реклама тут не працює, проте важливий принцип цільового показу рекламної інформації. Реєструючись на Фейсбуці, користувач вказує свої переваги, інтереси, рід занять, місце проживання та багато інших характеристик. Це дозволяє показувати рекламне оголошення не просто випадковим користувачам соцмережі, а лише тим, хто потенційно здатний зацікавитись конкретною пропозицією.
Ще одна відмінна риса реклами в Фейсбуці – принцип відкладеної конверсії. Якщо рекламна кампанія націлена на негайний продаж, швидше за все, на Facebook на неї чекає провал. У соціальну мережу люди приходять відпочивати та спілкуватися, тому надмірно агресивна пропозиція купити товар чи послугу здебільшого не викличе позитивного відгуку.
Слід відразу зазначити, що реклама на Фейсбуці ефективна не для всіх галузей бізнесу. Найкраще «заходять» оголошення, спрямовані на кінцевого споживача послуги чи товару.
Помилки під час створення реклами у Фейсбук
Найбільш поширеними є такі помилки.
Неправильний вибір цільової аудиторії. Ефективніше показувати своє рекламне оголошення тим, хто хоча б частково знайомий з вашою компанією, підписаний на розсилку або сторінку у Facebook*. Таку аудиторію фахівці називають “теплою”, на відміну від “холодної” – аудиторії, яка ще жодного разу про вас не чула. Зробити «холодну» аудиторію «теплою» можна, пропонуючи незнайомим з компанією людям пізнавальні пости, розваги, вирішення їхніх проблем.
Занадто широка цільова аудиторія. Ця ситуація нагадує приказку «стріляти з гармати горобцями». Щоб напевно потрапити в ціль, потрібно максимально відсіяти з цільової аудиторії весь баласт, ввівши додаткові параметри відбору.
Якість цільової сторінки. Іноді причина поганої ефективності реклами – у повільному завантаженні сайту чи його некоректній роботі. Перед запуском рекламної кампанії обов’язково перевіряйте ці моменти.
Завжди будемо раді вас проконсультувати!